Menjana Pendapatan Dengan E-Share CLICK Internet Traffic. THE FUTURE IS NOW!

Sunday, May 27, 2018

CLICK Sign MoU MCM Studio

CLICK Sign MoU Dengan MCM Studio

MCM Studio, Johor Bahru Indoor Theme park

MCM Studio merupakan "indoor Theme Park" yang akan di dirikan di Johor Bahru.

MCM Studio di bangunkan oleh CAPITAL CITY, CAPITAL WORLD LIMITED.

Taman tema yang berkeluasan 500,000 kaki persegi itu akan menempatkan 20 jenis hiburan yang mana kesemua hiburan tersebut di kategorikan kepada 3 tema utama iaitu :
1. Movie Planet
2. Cartoon Planet
3. Music Planet

MCM Studio, Johor Bahru Indoor Theme park

"Kami tidak sabar-sabar untuk mengalu-alukan kedatangan pengunjung tempatan dan antarabangsa semasa pembukaan rasmi MCM Studio dan kami yakin ia akan menjadi pengalaman yang menyeronokkan dan ajaib untuk semua orang!" Kata Y.B. Datuk Tee Siew Kiong, Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Perdagangan dan Kepenggunaan Negeri Johor yang merasmikan pengumuman itu pada majlis pelancaran awal Januari yang lalu.

MCM Studio, Johor Bahru Indoor Theme park

6 perkara yang akan membuatkan para pengunjung teruja di MCM Studio

1. Konsep Movie Planet akan membawa adegan filem kegemaran anda kepada kehidupan sebenar.

2. Sesuatu untuk anak-anak kecil dan anak-anak muda! Cartoon Planet akan menampilkan watak-watak kartun klasik di playland di mana watak-watak itu hidup menerusi teknologi Reality Augmented (AR) dan Virtual Reality (VR). Ia juga merupakan tempat di mana penerapan pembelajaran melalui aktiviti dan permainan yang sesuai untuk kanak-kanak.

3. Menyaksikan persembahan muzikal bertaraf dunia di Planet Muzik. Bahagian yang menggabungkan sarkas, persembahan teater dan muzik di atas pentas!

5. Percutian pada hujung minggu akan menjadi mudah kerana taman tema berkonsepkan "Indoor Theme Park" ini di lengkapi dengan dua hotel di tingkat atas, Hilton Garden Inn dan Planet Hotels.

6. Memudahkan penghujung untuk membeli belah! Di dalam MCM Studio ini turut mempunyai pusat membeli belah Capital 21 yang terletak di tingkat bawah.

CLICK Sign MoU Dengan MCM Studio


Mr Darren Tan melihat MCM sebagai satu peluang untuk mengetengahkan lagi Shopzcoin untuk meningkatkan permintaan terhadap shopzcoin.
Dengan meningkatnya permintaan terhadap shopzcoin, ianya semestinya akan melonjakkan lagi harga coin tersebut dan CLICK telah mendapatkan 'Green light' dari MCM Studio untuk membolehkan shopzcoin di gunakan di dalam MCM Studio.

MCM Studio, Johor Bahru Indoor Theme park

Shopzcoin bakal digunakan sebagai medium pembayaran di MCM Studio.
Rujuk sini untuk artikel