Menjana Pendapatan Dengan E-Share CLICK Internet Traffic. THE FUTURE IS NOW!

Thursday, August 23, 2018

Lelongan | Fungsi Baru Applikasi Clicking

Peluang Mendapatkan Produk Produk Hot Dengan Harga Lelongan Yang Super Murah Melalui Applikasi CLICK

Di dalam mengejar satu satu kejayaan di dalam sesebuah perniagaan, ianya bukanlah satu perkara yang mudah. Memerlukan perancangan, gerak kerja dan marketing yang betul untuk memastikan perniagaan yang di jalankan berada di landasan yang tepat.

Click Internet Traffic Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat 'BIG DATA' yang mana produk keluaran mereka adalah Applikasi Mobile CLICK 

CLICKing Mobile App Auction Sales (jualan lelongan)

Pelanggan syarikat (pembeli applikasi CLICK) yang juga pemegang saham syarikat akan mendapat ganjaran dengan melakukan aktiviti klik iklan yang terdapat di dalam applikasi tersebut.

Di dalam usaha untuk memantapkan lagi perniagaan yang di jalankan yang mana applikasi CLICK adalah sebagai produk utama syarikat, 1 fungsi baru telah di masukkan ke dalam applikasi CLICK iaitu Auction atau Lelongan.

Dengan fungsi Auction atau Lelongan ini, para ahli (pengguna applikasi CLICK) boleh membuat bidaan menggunakan CP untuk mendapatkan produk yang di lelong pada harga yang jauh lebih rendah dari harga di pasaran. Tonton video demonstrasi CLICK Auction di bawah.


Pada waktu post ini di tulis, 3 produk akan di lelong setiap hari. 1 Bidaan bernilai 1 CP dan pembida tertinggi akan mendapatkan produk yang di lelong.

Di bawah antara produk yang pernah di lelong melalui applikasi CLICK

CLICKing Mobile App Auction Sales (jualan lelongan)

Lihat senarai produk lain yang di lelong disini

Dengan adanya fungsi jualan lelongan ini akan meningkatkan lagi tumpuan pengguna terhadap applikasi CLICK ini. Tidak mustahil syarikat akan menambah fungsi fungsi lain di dalam Applikasi Mobile CLICK ini dari masa ke semasa.

************************************************

Facebook menjadi tumpuan kerana laman sosial nya..
Google menjadi tumpuan kerana laman pencarian maklumatnya..
Jack Ma menjadi Jutawan kerana laman jual beli online AliBaba nya..
Ketiga tiga platform di atas tersenarai di Nasdaq kerana menjadi tumpuan orang ramai melalui platform mereka yang tersendiri... Ianya berkenaan 'Big Data'
Apakah platform CLICK Internet Traffic Sdn Bhd dan apakah tunjang yang akan menjadikan perniagaan CLICK sebaris dengan ketiga tiga platform di atas?

CLICK Internet Traffic E-Share....
Peluang yang boleh anda sandarkan untuk mendapatkan keuntungan di masa hadapan.