Menjana Pendapatan Dengan E-Share CLICK Internet Traffic. THE FUTURE IS NOW!

Wednesday, July 18, 2018

Kumpul ShopzCoin Melalui Proses Staking

Kumpul ShopzCoin Melalui Proses Stacking. Proof-Of-Stake

Rangkaian kumpulan Click Internet Traffic Sdn Bhd iaitu World Cloud Venture Sdn Bhd menghasilkan mata wang digital meerka sendiri iaitu ShopzCoin.

ShopzCoin sama seperti Bitcoin di mana ianya dapat memberikan keuntungan kepada pemegang / penyimpan coin tersebut apabila harga coin tersebut naik

Beberapa faktor yang dapat mempengaruhi naik turunnya satu satu harga coin atau mata wang digital ini adalah dari aktiviti jual beli mata wang digital tersebut di pasaran atau lebih tepat penawaran dan permintaan terhadap coin tersebut. Apabila penawaran (jual) coin melebihi permintaan (beli).coin, harga coin akan menurun. Jika sebaliknya, harga coin akan meningkat.

Pergantungan terhadap aktiviti jual beli coin semata mata akan melambatkan pergerakan harga atau turun naik coin tersebut. Ini kerana pergantungan hanya kepada aktiviti jual beli ini memerlukan komuniti yang besar untuk menggerakkan harga coin tersebut. Sejarah bitcoin telah membuktikannya yang mana bitcoin mengambil tempoh bertahun untuk berada pada harga sekarang dan mereka yang menyimpan bitcoin dari awal iaitu sewaktu harga masih rendah, kini mereka telah menjana keuntungan yang berlipat kali ganda dari kenaikan harga bitcoin tersebut.

Untuk mempercepatkan pergerakan harga mata wang digital ini, memerlukan satu ekosistem yang dapat mempengaruhi penawaran dan permintaan ini di pasaran yang semestinya untuk meningkatkan permintaan dan mengurangkan penawaran untuk menaikkan harga coin tersebut.

Ekosistem kepada mata wang digitalShopzCoin ini adalah :
1. Portal online shopping Z.E.L.A.F.A yang akan menerima ShopzCoin sebagai medium pembayaran.


2. Shopping Complex CLICK Mall yang akan di siapkan pada penghujung tahun 2018 yang turut akan menerima ShopzCoin sebagai medium pembayaran.
3. ShopZcoin turut akan diterima sebagai medium pembayaran di MCM Studio, iaitu sebuah Indoor Theme Park yang akan di buka di Johor Bahru.


Ketiga tiga ekosistem di atas akan mewujudkan permintaan terhadap ShopzCoin seterusnya meningkatkan harga coin ini kelak.

Kepelbagaian Exchanger turut mempengaruhi kenaikan harga coin ini yang membolehkan orang ramai menjual dan membeli ShopzCoin juga melakukan trading.
Pada waktu post ini ditulis, Shopzcoin  boleh di jual beli melalui 4 Exchanger.

Menggandakan ShopzCoin melalui Proof of Stake (PoS)



Selain daripada membeli dan menyimpan ShopzCoin di dalam wallet dan menjual sewaktu harga tinggi atau melakukan trading, anda juga boleh mendapatkan Shopzcoin dengan melakukan aktiviti Stacking. Stacking adalah proses di mana anda sandarkan coin ShopzCoin anda di dalam desktop wallet (Coin tersebut tidak boleh digunakan atau di keluarkan selama proses stacking berjalan) dan anda akan menerima shopzcoin sebagai ganjaran hasil daripada proses Staking yang di jalankan.
Untuk melakukan proses Staking, anda hanya memerlukan sebuah komputer dan talian internet dan coin shopzcoin anda sendiri sebagai coin sandaran. Ganjaran yang akan anda perolehi selama proses staking berjalan bergantung kepada jumlah coin yang anda sandarkan di dalam desktop wallet anda.
Syarikat memperuntukkan 25% daripada keseluruhan shopzcoin (2 Billion) iaitu 500 juta coin untuk rewards staking. 5% untuk setiap tahun.

Untuk melakukan proses Staking, sila rujuk post di laman web ShopzCoin. Klik sini..

****************************************

Jika anda menyertai program Eshare CLICK, 20% daripada modal anda akan ditukarkan kepada ShopzCoin dan merujuk kepada kadar keuntungan di dalam E-Share CLICK, anda berpotensi mendapatkan Shopzcoin secara percuma.

Kumpul ShopzCoin percuma Melalui Proses Staking

Kumpul ShopzCoin percuma Melalui Proses Staking