Menjana Pendapatan Dengan E-Share CLICK Internet Traffic. THE FUTURE IS NOW!

Thursday, April 5, 2018

CLICK Bukan Sekadar PPC

CLICK Bukan Sekadar Pay Per Click

Jika anda pernah mendengar atau pernah menyertai program PPC atau Pay Per Click, Mungkin anda tahu corak program buat duit online ini.
Pay Per Click adalah program yang mana anda akan menjadi pengiklan kepada website website yang mengiklankan web mereka, anda sebagai pengiklan akan di bayar apabila iklan tersebut di klik oleh pelawat atau visitor blog atau sesiapa sahaja yang klik iklan tersebut.

Contoh program Pay Per Click yang terkenal adalah Adsense iaitu program Pay Per Click dari Google. Biasanya program Pay Per Click atau PPC ini akan disertai oleh mereka yang mempunyai blog atau laman web di mana pemilik blog atau web akan memasang iklan tersebut di blog atau web mereka dan mereka akan di bayar oleh Google apabila pelawat blog klik pada iklan PPC tersebut. Di Malaysia pernah terkenal program Nuffnang satu ketika dahulu.

pay per click PPC

Bayaran yang diterima untuk 1 1 klik yang terjana tidak lah tinggi, tetapi jika pelawat blog tersebut tinggi atau ramai dan banyak klik terjana, ianya mampu memberikan hasil yang lumayan.

PAY PER CLICK PPC

Tetapi untuk menghasilkan blog atau web yang mempunyai ramai pelawat bukan perkara mudah.

*********************************

Apakah program CLICK ini sama dengan program Pay Per Click seperti yang di atas.
TIDAK SAMA SEKALI
100% BERBEZA.

Jika program PPC, anda perlu mempunyai blog atau web, perlu mempunyai pelawat web yang ramai, bayaran diterima dari klik yang terjana dari pelawat blog, bukan dari anda sendiri.

Di CLICK
1. Anda tidak perlu memiliki blog atau website, ini kerana bisnes CLICK ini menggunakan mobile app yang telah disediakan oleh syarikat dan bisnes CLICK ini diwujudkan untuk mengetengahkan Mobile App keluaran syarikat itu sendiri dalam mewujudkan satu dimensi pengiklanan baru iaitu pengiklanan menggunakan Mobile App.
2. Anda tidak perlu bersusah payah mencari pelawat atau visitor kerana anda sendiri bertindak sebagai pelawat kepada web web yang diiklankan. Syarikat adalah penyedia iklan.
3. Anda di bayar sebanyak USD0.01 (1 Sen) dari klik yang anda lakukan sendiri, bukan klik dari orang lain.
4. Bilangan iklan yang boleh di klik dalam sehari bergantung kepada pakej anda,



BAGAIMANA BUAT DUIT DENGAN APPLIKASI CLICK





Walaubagaimanapun, di dalam perniagaan CLICK ini, pendapatan yang sebenar bukanlah daripada berapa banyak iklan yang anda klik, tetapi... dari
PEMILIKAN SAHAM E-SHARE SYARIKAT

Apakah Sebenarnya CLICK

CLICK sebenarnya adalah sebuah applikasi mobile yang dibangunkan untuk pengiklanan. Idea penghasilan Applikasi Mobile CLICK ini terhasil daripada seorang usahawan Malaysia yang berbangsa cina yang berpengalaman dalam bidang internet dan pengkomputeran lebih dari 10 tahun dan memiliki beberapa syarikat milik beliau sendiri yang tertumpu kepada bidang Internet dan Pengkomputeran dan juga penyedia applikasi mobile kepada syarikat syarikat besar yang lain.
Beliau adalah Darren Tan

CEO CLICK, Darren TAN


Objektif utama beliau adalah untuk menyenaraikan saham saham syarikat milik beliau ke papan Bursa Saham NASDAQ pada tahun 2020.
Untuk merealisasikan objektif tersebut, maka terhasillah idea penghasilan applikasi CLICK ini dan dalam masa yang sama sebagai pelopor kepada dunia pengiklanan internet menggunakan platform Mobile app yang mana kini applikasi mobile menjadi trend kepada pengguna internet di tambah dengan perkembangan teknologi handphone masa kini.

Dengan CLICK, selain mendapat pendapatan daripada aktiviti klik yang di lakukan melalui applikasi mobile CLICK ini, ahli CLICK turut akan mendapat pegangan saham syarikat melalui E-Share


Dan melalui applikasi mobile CLICK ini, syarikat akan menjana pendapatan daripada syarikat syarikat yang mendapatkan perkhidmatan pengiklanan menerusi applikasi CLICK ini dan seterusnya bayaran pengiklanan tersebut digunakan untuk meningkatkan lagi produktiviti untuk syarikat syarikat miliknya yang lain dalam menyenaraikan sham saham syarikat ke papap NASDAQ pada tahun 2020.

Klik sini untuk melihat apakah syarikat syarikat lain milik Darren Tan selain CLICK dan bagaimana syarikat menjana keuntungan dan membayar keuntungan kepada ahli melalui penawaran E-Share syarikat.