Menjana Pendapatan Dengan E-Share CLICK Internet Traffic. THE FUTURE IS NOW!

Sunday, April 8, 2018

GEM Rewards

 GEM Rewards Club

Apakah GEM Rewards?
GEM Rewards adalah satu sistem pembayaran online yang menggunakan point iaitu GEM Point yang menghubungkan pemilik GEM Point dengan Merchant (Pemilik perniagaan).

GEM Rewards juga adalah cetusan idea Darren Tan hasil gabungan 3 perniagaan beliau iaitu
CLICK INTERNET TRAFFIC Sdn Bhd, EZYTRONIC Sdn Bhd dan World Cloud Ventures Sdn Bhd.

Konsep GEM Rewards hampir sama seperti Redeem Point yang di gunakan di stesen stesen minyak yang mana apabila anda mengisi minyak dan anda swap Loyalty Kad anda, akan ada point di masukkan ke dalam Loyalty Kad anda, Point tersebut anda boleh tebus kepada barangan lain yang di tawarkan oleh syarikat minyak tersebut.

Tetapi di GEM Rewards, ianya adalah khas kepada ahli CLICK di mana GEM Rewards akan di terima sebagai profit apabila menjadi ahli CLICK. Dan GEM Rewards tersebut boleh digunakan untuk membeli barangan dari merchant/peniaga yang menerima GEM Point sebagai medium pembayaran.

Jika Loyalty Kad pengisian Minyak, barangan yang boleh di tebus dari point pengisian minyak di sediakan oleh syarikat minyak atau pemilik stesen minyak berkenaan. Tetapi di GEM Rewards, jika anda mempunyai perniagaan anda sendiri, anda boleh mendaftar sebagai Merchant GEM Point yang menerima GEM Rewards sebagai pembayaran.

Kaedah penggunaan atau penebusan atau pembayaran menggunakan GEM Rewards ini adalah menggunakan imbasan QR Code dan pengimbas GEM Code anda boleh download melalui
App Store juga Google Play yang di bangun oleh World Cloud Ventures Sdn Bhd yang juga syarikat milik Darren Tan

GEM Rewards point


GEM Rewards point

Di mana boleh menggunakan GEM Point?

1. Anda boleh mengunjungi premis premis perniagaan yang menerima GEM Point sebagai alat pembayaran...
2. Anda boleh berbelanja di Z.E.L.A.F.A yang berfungsi sama seperti online shopping seperti Lazada tetapi kesemua barangan di Z.E.L.A.F.A menerima GEM Point sebagai alat pembayaran. 100% Online
3. CLICK Mall. Shopping complex yang akan di buka tidak lama lagi yang menerima GEM Point sebagai alat pembayaran. Offline-2-Online Concept. (O2O)

Win Win Situation
Ahli CLICK akan mendapat GEM Point dan berbelanja hanya menggunakan GEM Point.
Peniaga dapat melariskan lagi perniagaan mereka dengan menjadi Merchant GEM Rewards
1 dimensi dunia baru bakal tercipta.