Menjana Pendapatan Dengan E-Share CLICK Internet Traffic. THE FUTURE IS NOW!

Wednesday, April 4, 2018

Company And Project

Company & Project


Idea penghasilan applikasi CLICK ini datang daripada seorang usahawan berbangsa cina yang telah berkecimpung dalam dunia perniagaan hampir 10 tahun dan bidang perniagaan yang di ceburi adalah berasaskan teknologi komputer juga Internet. Beliau adalah Darren Tan.

CLICK CEO Darren Tan

Sebelum wujudnya idea penghasilan applikasi mobile CLICK ini, beliau telah pun mempunyai beberapa syarikat milik beliau. Antara syarikat tersebut adalah :

1. Ezytronic Sdn Bhd
Ezytronic Sdn Bhd ditubuhkan pada tahun 2007 dan Darren Tan adalah sebagai Managing Director.
Ezytronic adalah penyedia terbesar komponen dan perkakasan komputer kepada keluaran jenama Dell.
Ezytronic juga menyediakan perkhidmatan perundingan dalam aspek Server, Storage, Security juga Networking kepada pelanggan mereka.
Selain menjadi penyedia komponen terbesar kepada Dell, produk Ezytronic juga merangkumi Microsoft, Adobe, Bitdefender, wmware, StorageCraft dan APC

click company ezytronic

Ezytronic telah berjaya mendapat beberapa pengiktirafan seperti di bawah

bisnes mobile app click eshare


Selain Ezytronic, Darren Tan juga mempunyai syarikat Cloudmaxx Sdn Bhd iaitu sebuah syarikat yang penyediaan Cloud system dan Application Software System
Cloudmaxx di tubuhkan pada 2015


Darrent Tan turut mempunyai sebuah Kolej kemahiran yang menumpu kepada bidang Internet dan pengkomputeran iaitu EzyEdu yang mana melalui kolej ini, Darren Tan membuka peluang kepada pelajar pelajar yang kurang cemerlang di dalam akademi dan melahirkan individu individu yang celik teknologi terutama dalam bidang Internet dan pengkomputeran. Di dalam EzyEdu, Darren Tan adalah Managing Director.

bisnes mobile app click eshare


EzyEdu ditaja sendiri oleh syarikat beliau iaitu Ezytronic dan beberapa syarikat lain iaitu Dell, MSI, dan BENQ dalam penyediaan perlengkapan pembelajaran pelajar. EzyEdu mendapat pengiktirafan daripada Jabatan Pembanggunan Kemahiran (JPK) Kementerian Sumber Manusia dan Skills Malaysia

Sumber

Company juga sewaktu post ini di tulis berada dalam fasa terakhir pembinaan Online Shopping Mall CLICKMALL yang terletak di Shah Alam. Projek bernilai RM400 Juta Ringgit Malaysia.

bisnes mobile app click eshare click mall




Selain daripada projek pembinaan CLICK Mall, company juga bekerjasama dengan Shimou Star Hotel Groups dalam pemibinaan Pecatu Indah Resort di Bali

bisnes mobile app click eshare click mall

bisnes mobile app click eshare click mall


http://www.clickit.world/Content/Img/Project/BaliHotel.pdf

Di atas hanya lah sebahagian daripada penjanaan keuntungan company yang akan memberikan keuntungan kepada ahli CLICK melalui pegangan saham syarikat, untuk penerangan lebih detail, tonton video di bawah dimana syarikat menjana pendapatan melalui 14 sumberyang seterusnya disalurkan kepada para ahli.